Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, September 3, 2013

Hahhh…Tau Takut!!!

Tadi kan…aku mintak hubby aku tlg buhkan ubat titik kat mata tp dia x mau bubuhkn. Sedey aku tau sampai trus tresak2 aku nangis. Hahhh…pastu baru nak tlg bubuhkn…Haishhh la...Ke aku yg trlalu sensitif???huhu…Sambil hubby aku tlg titikkan ubat, sambil tu dia kata aku ni Manja. Manja kah aku???huhu…Ye la, org sakit mestilah nak perhatian kan?hahah…

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Azie teresak²...hubby azie kata manja..kalau azie meraung²...acaner tu...haruslah bermanja² .....tp takut gak dia kan....hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la norey..suddenly jadi sensitif sgt sbb kalo hubby sakit ai is tatang bagai minyak yg penuh tau tapi bila mintak dia titikkan ubat..dia x mo tu yg jadik sensitif dibuatnya tu...trus teresak2 nangis...baru hubby tau!!!hihi,,,

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...