Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 2, 2013

Aku Mengidam Nak Makan Snogurt...Ngada2!!!

Aku nih biasa la...x abis ngn mengidam aku. Tekak dah mula2 terasa nak mamam  Snogurt favourite aku tapi kat Sabah tak da Snogurt..ada pun TutiFruiti sajorkkk...tapi bukan kat Sipitang la...Ada pun kat KK nun..Memang nan hado la nak pi KK semata2 nak mkn TF tu kan...

Akibat tekak yg ngada2 nih makanya aku menggoogle resepi tapi kebanyakan resepi tu terlampau byk bahan-bahannya so disebabkan kemalasan terlampau nak pi kedai n nak kuarkan duit yg byk nak membeli bahan-bahannya maka aku menggunakan apa saja bahan yang ada kat umah..Luckily ada buah epallllll!!! Itu wajib ada...hahaha....
 
 
















So aku just ikut resepi aiskerim mak aku tapi aku kan selalu derhaka pada resepi!!!kohkoh. Lastly terhasillah aiskerim yogurt epal aku nih...hahah...Tapi japgi aku nak beli almond yg hirisan tu n choc chip..hihi...Btw, da terasa-rasa kesedapan kat tekak aku nih tau..hahaha...
 




















Aku kalo makan Snogurt atau TF...x suka amik topping byk2...Mcm kat sebelah ni pun da memadai asal dapat mamam aiskerim yogurt favourite. Pastu aku suka pilih yang masam2 sajork mcm rasberry, epal...ehhh. Pendek kata yg rasanya masam2 la...hikssss...
Hubby aku pun dah menjadi penggemar aiskerim yogurt!!!kihkihkih





























Yogurt aiskerim aku baru je difrozenkan so kena banyak bersabar la cikit wahai badanku yang gebu-gebas ni ye!!!hahaha...Mcmni nak diet??? *tepuk dahi senirik!!!












Its so yummyyyyyyyy...
Adakah aiskerim yogurt aku tu akan sesedap Snogurt atau TF??? Biar tekak aku yang menentukan segalanya..hahah..

2 comments:

  1. mesti sedap tu..pos ke brunei ye :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap gak kak..ok la buat lepas mengidam...hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...