Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 4, 2013

Apa Nak Cita Ekk???

Arini aku mcm kebuntuan gitu...Macam x da apa nak membebel kat sini. Btw...semalam malam yeye je aku masak Ayam Masak Lemak Cili Api sekali hubby kata x mo mkn nasik pulak, nak mkn mee goreng makanya aku sbg bini yang comei lagi cute...sweet pulak tu **nak muntah la tu korang kan???hahah...aku pun goreng la mee seperti yang dikehendaki...hohoo...Layankan jugak hubby aku tu walaupun kepala aku seperti ada burung2 menari drpd petangnya tu...Free2 ko dapat pahala!!!...Bukan susah kita para isteri nak mendapatkan pahala ok!!!....hihih
 
Sehubungan dengan itu...wahwah...mcm nak buat karangan pulak kan???heheh...Arini bersenang-lenang la aku sbb da x yah msk..Aku cuma panaskan lauk semalam tu jek n tadi aku just goreng Ikan Pekasam yang mak aku buat...So enough la for today...Ohhh..tadi pagik hubby aku balik je keja...tukar baju trus pi mancing...Geram je aku tau!!! Off day kot!!!huhu...tapi x lama la dia pi..dlm kul10 tadi balik da...Banyak la dpt anak2 ikan kembung..hihi...so hubby aku pesiang..hubby aku goreng...Kurang pahala aku di situ!!!..Tapi kan wonderpet ada cakap..."Apa yang penting???Kerjasama!!!...hikkkkkkkkkkssss...
 
Emmm ok la korang...tunggu aku tgk alam sekeliling aku dulu...Kalo ada cita best, aku share ngn korang k...Kalo x da cita best pun..japgi aku membebel jugak..Apa ada hal kan????...Membebel je pun..Suka ati aku la khennn??hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...