Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 30, 2013

16Pek Terjual Di Hari Minggu

Alhamdulillah..semalam terjual 16pek spicy spagetthi aku itew!!!...Kali ngn RM5, dpt la dlm RM80...tolak kos smlm n guna apa brg yg da ada kat dapur aku yg cute itu..dpt la 50lebey..tp itu x tolak kos gas n tenaga aku la tau...hikkksssss...Tapi idok la ari2 aku buat spagetthi nih..Selalunya aku akan buat kalo ada permintaan. Contohnya kalo ada customer request, makanya aku akan bukak order di fb...hahhhh...Gitulah kisahnya..Actually masa mula2 aku start niaga dr rumah ni..aku berani mati jek masak n pek siap2 pastu post kat fb...Alhamdulillah, syukur rezeki itu  ada utk kita yang selalu berusaha. Tambah2 aku ngasuh Nia ikut shift auntie dia jadi bila free time siang..le ar aku buat biz spagetthi aku nih. Dlm plan aku, maybe after this aku nak jual pizza pulak sbb nan hado org jual kat sini pastu PizzaHut hanya ada di K.Kinabalu..takda di Sipitang!!!. Arini aku akan try buat doh pizza...bukan la aku x besa buat pizza..dulu kat kampung rajin la aku buat tapi nak kena improvekan lagik..hehe... Aku pun baru tanya kat abg aku yg chef tu..nanti aku try buat mcm yg abg aku ajarkan...In Sha Allah kalo jadi spt yg diharapkan makanya jalan la plan aku nak buat homemade pizza aku...Can be better than PizzaHut okae!!!. Wahhhhh...confident kan aku? *sambil mendabik dada buat muka sombong cikit, sambil libas shawl...ahaha...Emmm, ok la korang...later aku sambung lagik k korang. Hopefully korang x Monday Blues arini...Selamat bekerja korang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...