Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, September 12, 2013

Pantang Tengok, Aku Pun Terliur!!!

Beginilah dunia siber..tgk fb ke...blog kwn2 ke..hahhhh...mula la itu teringin...ini teringin...emmm....mcm2 daaaa....Actually...keterliuran aku nak buat puding roti ni adalah setelah aku tgk blog Mama Damia2 la...hihi..sesedap je aku bagi nama blog akak tu kan???hihi...Tapi aku x la ikut sebijik2 resepi tu sbb aku kan suka derhaka pada resepi...Tapi motif utama aku derhaka kali ni adalah sebab aku kekurangan bahan tapi syukur la sbb bahan2 tu bukan bahan2 utama so aku layan jekkkkkkk....hihi...
 
 
 
 
 
 
Sedap ok mamam Puding Roti dgn Castard Sauce!!!.Yumyum...saja je nak kasi korang x bole tahan...hihi...
 
 
Seriously, aku bukan la penggemar puding roti tapi tu la...pengaruh blog mengatasi segala-galanya...hihi...Pantang je tgk makanan yang menggiurkan!Atenya...cane aku nak slim camtu???...hihi. Nampak sgt mcm x mau mengaku sendiri yang x mau control nafsu makan...heheh...

2 comments:

  1. Walaupun Azie derhaka pada resepi tu...tapi nampak di pinggan sedap sekali.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak?? Derhaka pun derhaka la..hihi

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...