Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, September 11, 2013

Punya La Gemuk Pou Nia!!!

Hahhhh...see...punya la gemuk pou, Nia kejakan!!! Dulu stress btl aku bila aku penat tetengah mlm kumpul point..bila Nia pegang...aku check2, ciput point jadiknya...Sumanya Nia sumbat bagi pou makan! Aku rasa kalo pou tu bole ckp, mau dia kata "sudah la wei, obesiti da aku jadiknya ni"...hahah..atau "wei budak keçik, nak termuntah da aku ni"...hahah...Nia...Nia...tapi pou kat tab mummy, jgn arap ar nak main...Punya la kedekut kan aku??? Hihi...


Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

  1. Replies
    1. Aar leez, sbb azie amik phone tu memula nak amik gmbr pou tu..hihi...

      Delete
  2. Hikhikhik... aleeya saya pun macam tu.... point da banyak... bila dipegang poin5 da sikit... macam macam die beli ... lepas tu da boring buang la pau ni... die downlod balik... 3 kali... last biar la... die nak main

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..bijak bdk2 skrg kan ayu..pandai lak tu download bagai.hihi

      Delete
    2. Hihi..bijak bdk2 skrg kan ayu..pandai lak tu download bagai.hihi

      Delete
    3. Hihi..bijak bdk2 skrg kan ayu..pandai lak tu download bagai.hihi

      Delete
  3. ko da level bpe pou? aku baru 51.malas nak main sgt..

    amboi nia kemahen dia eh..smla cam yaya dia ckp thu bla aku wechat ngn hg dia pun sbuk nk wechat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...