Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 9, 2013

Aku Manusia Biasa,Bukan Pokok!!!


Sesungguhnya...hidup berumahtangga dekat 6taun tanpa zuriat mmg sungguh sunyi tapi tak la hidup aku dan hubby tak bahagia ok!!! Aku tau aku dan hubby kuat sbb tu Allah uji kami sebegini. Tak suma org kot kuat utk menempuh dugaan mcm yang kami dan pasangan lain yang senasib lalui nih. Apapun, hidup mesti diteruskan. Takkan nak gantung diri pulak pasal x da zuriat khennn???. Setiap apa yang berlaku tu, pasti ada hikmah yang tersembunyi di sebaliknya. Siapa kita utk melawan takdirnya, x gitu korang???...Kpd kwn2 yang senasib, semoga kita semua terus tabah ok!!! Kita usaha apa yang termampu, berdoa dan tawakal kepada Allah swt. Ya aku akui yg kita ni manusia biasa, kdg2 kita rasa sedey memikirkan kekurangan kita yang ini tapi normal la tu..da nama pun manusia..hihi..Ehhh, ok la korang..tetiba lak mlm ni aku terasa cedey syahdu-syahdan la pulekkksss..hahah. Btw, have a sweetdream ye korang..jgn lupa cuci kaki dulu..nanti termimpi bagai la pulak..pastu jgk.. jgn lupa baca ayat2 suci sblm tido. Yang nak buat projek bagai ke hapa (*pasangan somi isteri je ok!!!), aku x masuk campur k!!!.heheh...Ok ok, sampai sini je aku merapu, Assalamualaikum n selamat malam ♡♡♡ Babai...

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. betul..penantian satu penyeksaan,
    tapi boleh juga penantian jadi satu kebahgiaan selagi kita saling pupuk rase sayang antara satu sama lain kan... ?
    moga2 ade rezeki tuk kita smua...

    ReplyDelete
  2. btl tu su, yg penting dua hati bersatu sentiasa.aamiin su, In Sha Allah su...

    ReplyDelete
  3. faham benar perasaan saudari...sememangnya hanya kite yang memahami penantian menunggu zuriat tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...