Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, September 20, 2013

Genap Umur Aku 30taun!!!


Alhamdulillah, tanggal 20 September  2013...maka genaplah usia aku 30taun. Syukur kerana Allah s.w.t masih memanjangkan umur aku..memberikan kesihatan yang baik setakat ni, kebahagiaan kpd aku suami isteri walaupun kami belum dikurniakan zuriat...Syukur sgt2. Aku redha dgn apa yang telah ditakdirkanNya kerana apa yang diaturkanNya pasti yg terbaik buat hambaNya. Btw, Semoga aku dipanjangkan umur tp biarlah umur hubby aku lebey panjang drpd umur aku, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki hendaknya, dikurniakan zuriat biarpun hanya seorang...Aamiin...Aamiin...Aamiin...Yarabbal Alamin...Nanti siang sikit, harus aku call mak abah dikampung sbb tanpa mereka..x mungkin aku akan ada di muka bumi ini. Itu mmg kebiasaan pada setiap hari jadi aku...call n berterima kasih kpd mak abah aku sbb tanpa mereka..siapalah aku khennnn???

Korang kalo x buat camtu setiap hari jadi korang, harus tau buat cmtu...hehe. Ye la..celebrate2 jugak tp kalo x kerana mak kita bertarung nyawa melahirkan kita...x mungkin kita ada kat bumi Allah ni so harus berterima kasih kpd mak abah kita k!!! Hikkkksss....Ok...cakap pasal besday, arini aku x celebrate apa2 pun sbb smlm adalah kebetulan offday hubby aku jadi hubby aku bwk pi KK n banja PizzaHut siap2..so kira aci la jugak tu..heheh...Adiah x da, da la...kan ritu awal2 hubby aku da belikan Samsung Galaxy Tab3 tu..jadi la tu. Melampau ar kan kalo nak mintak adiah lagik!!! ..Emmm ok la korang, nanti aku share ekk gmbr mkn2 smlm...Semoga korang tunggu entry latest aku dgn penuh kesabaran yang jitu!!! * bajet blogger terhebat di doniaaaaa...hahahhhh..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. patotnye hubby Azie simpan dulu galaxy tab3 tu tunggu until ur busday today, hahaha...

    hepi busday my dear sweet 30!
    skrg dah sebaya dengan akak la Azie...hehehe..
    tapi tgk muke azie tak mcm 30, dont worry okey.. ala... just a number rite!
    take care syg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak emme, sbb hubby stress si bininya ni x abis2 merungut hp kongkang...tu yg bg awal2 tu...hihi...btw, tq kak emme...syg kak emme jugak!!!

      Delete
  2. Azie...welcome to the club! Don't worry....life umur 30 ni lebih fantastik berbanding umur 20-an.....trust me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis....tq..btw, mmg azie sgt excited masuk umur 30..do know why..hihi.btw, tq siss

      Delete
  3. happy besday.. sebaya dah kite...hihi.. ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. tq sis..sorry lambat reply k!hikkkssss

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...