Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, September 2, 2013

Aku Artis, Katanya!!!

Aku nih skrg mcm berpenyakit tapi x la kronik penyakit aku tu cuma hubby aku kata aku ni perasan mcm artis...suma pun nak cita kat FB..katanya la..haha. Yup korang..itulah penyakit aku...mcm suma cita je aku nak story...kiranya apa je aku buat...masak ke hapa suma pun nak cita kat FB...Kdg2 aku pun tertanya2 napa sumapun aku nak cita...hahah...tapi idok la aku cita benda2 yg di sbalik kelambu ke..masalah rumahtangga ke hapa tau korang...still bertapis lagik ok!!!

Aku syak maybe sbb skrg aku dlm kebosanan yg terlampau kot...Mana taknya...aku nih bila hubby pi keja, keja umah pun bukan byk mana pun kan...da x ngasuh pulak so mmg kebosanan yang ditahap terlampau la gitu alkisahnya...Nak meronggeng umah kwn, aku nih bukan suka nak melepak sgt...huhu...Kesabaran je aku tau korang....Sunyinya Allah saja yang tau...Btw, skrg aku tgh pikir apa aku nak buat utk menjana income...Nampaknya spt aku da x ngasuh Dania da nih...Auntienya kata nak antar bulan 9 tapi diam seribu bahasa jek...Emmm...so haruslah aku fikir apa aku nak buat pulak pasnih...huhu....Tak pe la..as long kita ada usaha kan..In Sha Allah ada rezeki lain pasnih...Aamiin...

2 comments:

  1. hi, salam perkenalan..cubalah wat business online..macam jual baju ke, handbag ke, cosmetic ke.. insyaallah, leh menjana income. Dapatkan harga borong,jual harga mahal sikit. ok tak idea ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi..salam kenal jugak shazrina..tq sudi singgah sini ;)....bukan x pnh buat sis..penah tapi malas la..huhuu...lagipun modal tu...hihi..dlm plan maybe nak buat ala2 mangkuk tingkat tu..masak2 n buat delivery utk makan tengahari gitu...heheh..btw,tq for d idea k sis...really appreciate it...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...