Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, December 22, 2013

Terharunya Kita!!!


Terharunya bila baca comment Kak Eja nih...Tq kakak!!!. Btw, aku bersyukur sgt sbb  melalui blog nih, aku kenal ramai org yg baik2 walaupun x pnh kenal secara LIVE...

Ada hamba Allah yg x mo aku warwarkan di mana2 pasal beliau sponsor aku Set Kehamilan Shaklee yg tgh ondway bersama Poslaju...

Ada yg sampai kes aku masuk dlm mimpi dia sbb katanya sbb dia selalu baca blog aku...

Ohhh..so suweetttttt...Terharu aku tau dgn blogger/reader yg shomeiiiii begini. Terasa diri di sayangi walaupun aku bukanlah famous blogger..waima artis tersohor...

Blog pun suam2 kuku...huhu..

Tq sgt pada korang2 yg suka dgn blog aku k. Sayang korangggggg....

5 comments:

  1. akak pun suke, tapi... akak tak mampu wat cam blogger lain buat... hanye komen biasa2 je.. tak bermakna, kite tak hargai seseorang itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ish akak ni..idok la azie hrpkn cmtu kak...huhu...alolololo...akak ni...namo fkr cmtu ekkk...hihi

      Delete
  2. haaa... kan dah ada pembaca setia tu... ko pun kena la rajin2 blogwalking n komen2.. mesti ramai lagi peminat... hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ni lebey prefer jdk silent reader je mala..x serajin ko..hihi...n aku jenis yg x kan paksa org utk follow blog aku sbb aku nak yg follow aku di atas kerelaan sendiri..chewahhhhh

      Delete
    2. errrr... aku ni x rajin la azie.. tp dah org komen2 kat blog aku, so aku bls la kunjungan dorg.. tinggalkan septh dua kata pun dah ok.. heeeee

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...