Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, December 29, 2013

6Taun Dah Kita Nikah!!!



29Disember2013 maka genaplah 6taun usia perkahwinan kita. Kita bertengkar, berselisih faham, bergelak ketawa, menangis bersama dan pernah beberapa ketika dilanda badai yang sangat besar dalam rumahtangga kita namun aku syukuri Allah masih memanjangkan jodoh kita. Terima kasih juga kpd suami ku Firdaus Ghazali kerana tidak pernah menghina atau mendesak aku, sentiasa ada denganku sungguh pun aku belum mampu memberikan mu zuriat. Andai ditakdirkan aku tidak mampu memberikan mu zuriat seumur hidup kita, aku berharap kau akan sentiasa ada dengan ku seperti hari ini.

" Ya Allah Ya Tuhanku...Kau panjangkanlah jodoh kami berdua hingga ke jannah. Kau berikanlah sinar kebahagiaan dalam rumahtangga kami meskipun tiada suara anak kecil di dalam rumah kami. Aamiin Aamiin Aamiin Yarabbal Alamin "

2 comments:

  1. Amin...inshaAllah Azie...Yani pun doakan usia perkahwinan kalian berdua berkekalan dan berpanjangan...amin! Suami yang terbaik adalah suami yang boleh terima isteri dalam apa keadaan sekali pun, sakit sihat gembira dan sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Yani!!!...aamiin...semoga beliau kekal selamanya cmtu kalo bab zuriat nih...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...