Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, December 20, 2013

Rezeki Di Pagi Jumaat!!!



Alhamdulillah...selesai Subuh aku dan selesai mempacking Nasi Lemak 21bungkus yg telah diorder dan 20bungkus untuk testing antar kat kwn hubby aku yg berjual tiap2 pagi. Harap2 abis lah 20bungkus itu. Aamiin. Nanti dlm pukul 7pagi aku n hubby akan kuar buat delivery Nasi Lemak, Choc Moist Cheese Meleleh aku tu dgn CPVE set. Alhamdulillah, rezeki hari Jumaat penghulu segala hari. 20bungkus Nasi Lemak tu aku tgh tunggu kawan hubby dtg pick-up. Bulan ni aku ngasuh Dania beberapa ari je so upah ngasuh aku cikit je thats why aku kena keja keras cikit la. Kang sian mak abah aku kalo aku x dapat nak antar duit walaupun mak aku kata kalo x da duit x yah kasi, aku akan tetap usahakan jugak...Walau aku tau bukan la byk mana yang aku kasi tu, aku tetap bersyukur sbb aku mampu kasi jugak bulan2 walaupun aku bukan bekerjaya...In Shaa Allah kita x akan miskin dgn berbakti kepada mak abah kita yang telah membesarkan kita.

In Shaa Allah japgi aku sambung entry aku kat Langkawi tu ekk!!! Macam la korang heran sgt kan short vacation aku tue..hikkksss..sambil tutup muka ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...