Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, December 19, 2013

Aku Bengang Betul Dgn Blogger Mobile Nih!!!


  

Aku sbnrnya syok nak update blog sbb banyak sgt story nak cita tapi application blogger mobile nih haaa buat aku stress. Korang cuba la bygkan...elok aku nak publish je entry sekalik statusnya sampai ke sudah publishing..idoknya published!!!..huhu...Kadang penat aku menaip bagai nak rak sekali jadiknya camtu. Itu yang membuatkan aku malas nak update entry. Macam entry pasal Nasi Ekonomi mak abah aku, da byk kali aku buat gitu jadinya... Macam nak meroyan aku dibuat blogger mobile nih tau!!!...huhu...Ok la...korang tunggu aku update japgi ekk..Aku tgh nak update entry nih n harap2 blogger mobile nih x buat perangai...Aamiin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...