Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, December 16, 2013

Sempat Singgah Di Pohon Batu, Labuan


Masa 1Disember ritu kan nak balik kmpg, aku ngn hubby aku adalah naik flight di Airport Labuan sbb rega tikat kat sana murah berbanding kat Airport KK time kami beli tikt utk 1hb tu. Memandangkan kami sampai Labuan tu tengahari n flight kami adalah pada pukul 6.20petang, adik ipar to be aku tu membawak la kami somi isteri melepak di Pohon Batu. Pohon Batu tu actually letaknya di tepi pantai gitu. Best la jugak melepak kat situ, makan2 sambil menikmati angin laut yg  mendamaikan kat situ..

Ohhh..adik ipar to be aku tu org Negeri Sembilan tapi bertugas sbg anggota TUDM kat Labuan nih...Katanya taun depan da dapat pindah Semenanjung, syukurlah kalo cenggitu kan???hihi...Bukan x best dok kt tmpt org nih cuma kalo dok kat tmpt sendiri tu adalah lebey best gitu. Orang kata hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sendiri tapi lebih baik di tmpt sendiri. Betul ke tidokkkkk???...haha.. Hanya org yg pernah merantau jauh dr tmpt asal jek akan merasainya..Chewahhhhhh...hahha...


Ya...ini aku yg syok seniri berselfie kat seat belakang!!!hihi...Mcm comei sangat la khen nak berselfie bagai..hahha


Si tembam yg berselfie!!!


Sakan hubby aku bersembang kalo kena ngn orgnya...Petpotpetpot amboiiiii, syok hubby berceloteh...hihi..


Hahhhh..ni hubby aku ngn adik ipar to be aku In Shaa Allah ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...