Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, December 30, 2013

Makan2 On Our 6th Anniversary


Semalan kan 6th Wed Anni so mkn2 la kami somi isteri berdua sajork...Mmg ari2 pun berdua what..hehe...

Sebelum Maghrib kami pun pi mkn kat SFI Motel, Sipitang sbb mls nak kuar mlmnya sbb aku nak tgk Masterchef..bole gitu???. Idok la...saja je mls nak kuar mlm..hihi


Tuang jgn x tuang..haha


Punya la lama tunggu order sampai mcm la ramai beno customernya kan padahal ada 2couple je pun termasuk kami..haha..tapi sbb suasana mendamaikan gitu...beraircond..layannnnn...

Cuba la psg music romantic..baru la tambah layannnn kan???hikkkssss
Ini sunyi sokmo!!!kihkihkih....


Hubby aku punya Grilled Chicken Mexican Style...
Aku punya Grilled Lamb..Sila tgk gmbr di atas..heheh..tapi aku punya pun hubby aku mkn tau sbb aku ni nampak je debab kebaboom tapi nafsu mkn aku nih idok la meronta2 gitu..hihih...


Ok..da mkn apa tunggu lagik kan? Moh kita balik sbb da dkt ngn Maghrib time!!!...
Walaupun hubby aku x baca blog aku..aku tetap nak say TQ kat hubby aku sbb belanja aku mkn for anniversary kami nih...

N still dgn impian yg still sama dr dulu hingga kini...Moga2 taun ke7 taun depan..time tu ada baby yg comeiiiiii n sweet yg diimpikan...Aamiin...

2 comments:

  1. aminn.. mudah2an tahun depan ada berita gembira.. akak 7 tahun gak baru dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga2 kak...aamiin....oh ye ke kak?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...