Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, December 15, 2013

Mee Goreng Aku Yang Creamy!!!



Bila balik kampung, aku ni jenis x suka nak susahkan mak aku. Tak ada la aku request nak makan itu ini ke hapa masakan air tangan mak. Kira bila balik kmpg tu mmg kasi chance la mak berehat. Cuma ritu, mak yang request suh aku msk mee goreng basah..nak glamour cikit aku sebut la creamy gitu...Baru ada kerlassss kan u ollsss???hihi...Akan tetapi kali ni balik, mmg aku ngn mak aku masak bersama2 gitu sbb mak aku da buka warung Nasi Ekonomi RM3.50 seorang kat halaman rumah. Bila aku da balik Sabah ni, sian lak kat mak aku sbb da x da assistant tapi aku tau yg mak aku mmg Superwoman gitu....Btw, nanti aku share ekk pasal Nasi Ekonomi mak aku tu. Manatau kot korang berjalan di Taiping kan..le la singgah makan. Harga mmg berbaloi2 gitu + mesti korang akan rasa syok makan dgn harga yg ekonomi tapi kekenyangan gitu so nantikan update aku psl tu ekk!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...