Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, December 15, 2013

Menjenguk Kebun Kelapa Sawit Kami Yang Sekangkang Kera...


Sayurrrrrr...sayurrrr...ada kailan...ada tomato..ada carrot...macam2 adaaaaaaa!!!...Berangan jadi penjual sayur tapi jgn hrp la di alam nyata sbb aku ni mmg pemalu yang amat...Penyegan bak kata org utara!!!hihi...N kalo korang nak tau, aku mmg la x pandai bwk motor. Kalo aku bwk motor mungkin aku tidak akan berjalan di atas jalan yg benar..hehe...


Btw, masa balik kampung ritu, sempat la kami menjenguk ke kebun kelapa sawit kami yg sekangkang kera gitu. Happy bila tgk pokok kelapa sawit tu macam la esok lusa da nak berbuahkan!!! Hihi...Kalo da besar n mendtgkan hasil nanti, mungkin la baru hubby aku mintak transfer ke Semenanjung so x la parah sgt bila elaun di cut off nanti. Moga2 pokok2 ni membesar dgn cepat dan mendatangkan hasil yg lumayan hendaknya nanti. Aamiin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...