Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, December 19, 2013

Pas Subuh Startnya Aktiviti Somi Isteri Nih Kat Langkawi


Kami yg suweetttttt konon..ahakkkkssss...


Macam comei je..macam comei je...macam suweet je..hihi...
Ehhh..musti la puji hubby sendirik...hehe


Aku yang comeiiiiiii..Korang jangan nak muntah hijo ke..muntah kuning ke..muntah purple ekk!!!. Sentap ahkak nanti..hikkkkssss...


Tgh fikir duit banyak abis kot tu..heheh....


Tosai for hubby...capati for me!!!...yumyumssss...Breaksfast kat Restoran Mamak kat Pantai Chenang dgn berjalan kaki lebey kurang 5minit dari Amzar Motel...hewhewwww....Napa la kat Sipitang nih kedai mamak x jual capati n tosai???. Why???...Why???...Why???

Btw, seriously..sbb short vacation je pun so aktiviti haruslah dimulakan awal pagi 11Disember 2013, di Langkawi dgn destinasi utamanya adalah ke Cabel Car..mmg itupun tujuan asal ke Langkawi..hihi...Ok, nanti free aku update pasal kat Cabel Car ekk!!!. Babaiiiiii... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...