Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, December 17, 2013

Bertemu Setelah 9taun Tak Jumpa

Masa sblm balik kampung ritu, punya la beriya2 plan ngn 6org housemate masa kolej dulu konon2 nak jumpa-jumpaan gitu tapi at last..nan hadooooo!!!...Tapi nak buat camne kan, itulah yg dikatakan kita hanya merancang tapi Allah yg tentukan segalanya. Walaubagaimanapun, hamboihhhh..skemanya ayat aku khennnn???..hehe..kawan aku Aida ni je yang datang ke rumah aku bersama anaknya yg comei Melissa...9taun kami x jumpa, last jumpa adalah masa konvo 2004...n Aida nih still maintain mcm dolu2 kala...Naik segan aku tau dgn kegendutan aku nih. Nasib Aida nih bukan jenis mulut laser. Kalo tak, mmg nyorok bawah meja la aku nampaknya..hihi...

Atenya bila Aida dtg ke rumah..aku jamukan aje ngn Nasi Ekonomi..senang cita....hihi..Igt nak ajak Aida pi Bomba Taiping makan Yong Tau Fuu tapi japgi nyusahkan dia pulak nak ngantar aku balik so aku pendamkan je la dlm hati..hihi..Pas Aida makan maka sembang la kami sampai ke Maghrib pulak...Anaknya dok syok main ngn anak buah n anak2 sedara aku...lawak melihat kanak2 itu...Ada adegan berebut la, adegan merajuk la..haishhhhh la...mcm2..da nama pun budak2..hehe..Bila anak Aida ada kwn, mmg tak diheran Umi nya tu..Hapalagik, sonok menyembang la kami berdua. Anak si Aida pun sampai x mo balik dibuatnya..Jenuh memujuk..kihkihkihkih...

Kata Aida dlm wasap...anaknya kata " Best la rumah kawan Umi..ada abg, kakak..dll " hihi..so cute n suweettttttt kan???...Sonok tgk kwn ada anak..Kalo aku nih kawin dulu bunting pelamin, mungkin anak aku lebih besar drpd Melissa tapi x guna nak dikesalkan. Pasti Allah da aturkan yg terbaik utk aku dan hubby aku :) In Shaa Allah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...