Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, December 26, 2013

Berkenan Pulak Hati Kita!!!


That day masa beratur beli tiket kat Cabel Car, Langkawi tu...aku da jeling2 pandang baju yang dok display kat kedai souvenier tu. Tak abis dok kata kat hubby suh beli balik nanti...Kaki da jejak Gunung Mat Cincang pun still dok ulang ckp lagik..Stress hubby aku!!!..hahah...Makanya bila da turun dari Gunung Mat Cincang tu mmg haruslah aku tergedik2 menuju ke kedai tu kan??? Tapi bila tengok reganya..omak aihhhhhh...RM69.90 sehelai tu!!!huhu..Almaklumlah, kami ni jarang2 nak beli mahal2 nih...Tapi hubby aku kata, beli je lah..da jarang2  membeli kan so sekali-sekala apa salahnya...Happy aku tau sbb colour favourite tueee..hihi...Makanya satu utk aku, satu utk hubby aku...heheh


Pakai baju nih masa nak bertolak balik kat Langkawi!!!
Cantik ke tidokkkk???


Hubby aku pun of coz la pakai sedondon...

Ramai je tgk2 kami tau ke mana kami pegi...Jeles la tu x da baju mcm iolls kan???..haha..mcm la dorang kesahkan???hikkkssss..Perasan!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...