Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, December 26, 2013

Pigi Kelinik Ohoiiiiiii


Semalam aku pi klinik..almaklumlah, da 5bln peod x mai..huhu..Slalunya paling2 3bulan je x mai tapi kali ni omak aihhhh, sgt menduga aku btl la..Da la taun depan da masuk umur 31...n 29hb ni da 6taun iolls kawin..huhu...Emmmm..sabar je la kan..huhu...

Smlm tu pas doc scan, doc sahkan x ngandung...Tak sedey la sbb terbiasa da kot..hihi..Doc kata suma ok..Katanya masalah hormon so doc suggest utk makan ubat perancang selama 21hari...Nanti bulan depan aku ada appoinment ngn doc tu lagi. He advised utk makan ubat perancang selama 3bulan so aku ngn hubby ikutkan saja la kata doc tu. Moga2 pasni peod aku menjadi regular mcm korang2 yg x da masalah peod...Aamiin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...