Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, December 16, 2013

Nak Order Bahulu, Rempeyek, Kerepek???

Actually mak mertua aku adalah pengusaha kuih dan kerepek. Ada bahulu, rempeyek, kerepek pisang..emmmm, mcm2 lagi la. If korang yang area Taiping nak order, boleh ctc mak mertua aku Pn. Sharifah Abd Rahman 0123752696 / 0195657908 atau wasap 01122032810. Kalo bukan area Taiping, x da masalah..korang boleh je roger mama aku tu k. Suma bisa di atur gitu!!!hihi....Btw, if korang nak tau lebey lanjut, bole jugak jenguk2 website www.serimelati.com.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...