Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, December 13, 2013

Mendarat Di Bumi Sabah

Alhamdulillah syukur, selamat da mendarat di bumi Sabah nih...Skrg aku n hubby naik cab dr airport menuju ke stesen bas...Makanya naik Sipitang Express la nih blk Sipitang. Kan ritu flight blk KL naik kot Labuan so x da la kami bwk keta park kt KK nih..Tu yg naik bas jawabnya balik Sipitang...Aku mls nak blk kot Labuan sbb malas nak naik speedboat..hihi. Btw, da mhl da tambang teksi, dulu RM20 jek kalo dr airport...skrg da RM30 kooo tapi apa le buatkan..No choice at all nak2 kitaorg jenis yg x suka nak kaco kwn2 suh dtg pick-up. Biarlah bersusah2 sendiri lagipun org pun ada hal msg2. Emmm ok la korang...later aku update lgk blog aku k! Babaiiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...