Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 7, 2014

Sepetang Di Esplanade Sipitang

image

image

image

image

image

image

Petang2..kalo hubby aku x tugas...mmg suka je aku ajak hubby lepak kat Pekan Sipitang. Buat masa ni, baby car seat kan belum beli so mmg x dpt la aku mendrivingkan diri bersama baby kalo hubby aku x da kat umah. Ate cane nak ngusung baby kan kalo x da baby car seat...huhuuu...

Tadi hubby ajak gi KK esok..beli stroller skali baby car seat. Almaklumlah da 6taun kan menanti kehadiran si kecil...korang ce la imagine betapa terujanya kami gitu nak beli brg2 baby....hohooo...

Walau bagaimanapun...korang jgn la tenung2 sgt kegebuan tubuh badan aku k...Aku tau aku gemuk...huhuuu..Ok la korang..good night n Assalamualaikum...

Kalo esok aku rajin..aku update k blog aku ;)

4 comments:

  1. suka tgok Qaseh...comel sgttttttt...geram

    ReplyDelete
  2. Muke mcm papa..putih mcm mummy..memang teruja sgt kalo beli brg bb..yg si abg dh x bb ni pon na dok eksaited bli baju hensem2..yg penting dpt tgk muke anak hepi..n carseat n stroller tu bli yg bleh pakai lame sket zie..mane tau sok2 qaseh dpt adik..bleh waris2 je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai pun ckp muka qaseh mcm babah dia..hihi...mummy x la putih mana pun..biasa2 je..hhiiiihiii

      so far x byk pun beli baju qaseh na...byk pakai yg turun temurun cousin dia punya..hihi..baby kan cpt besar..ohohoooo...

      Stroller tu yg tgh berkenan di hati na...pakai lama tu sampai umur bapa na?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...