Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 4, 2014

My Baby Da Sleep La

image

Tadi pas je mandi dlm 6lebey...bermanja2an ngn aku...nak tido atas badan aku tapi nak bdn yg x beralas gitu. Ada faham???hihiiii.. Tak 18SX kan ayat aku tu kan?hohooo...Ermmm...macam2 peel anak aku nih skrg, position nak tido tu sentiasa berubah2 tapi biasanya sampai ke pagi beralaskan lengan kalo x lengan aku mesti lengan hubby aku but most the time of coz la ngn aku kan...Ate babahnya kan keja ada shift..Biasa la...kuli2 sahaja..hihiiii...

Harap2 baby aku x ngamuk mlm ni..biarlah dia tido lena...Melainkan nangis bangun nak susu..dilayan..tapi kalo mengamuk, meragam haruslah dilayan jugakkan...hihi..Kalo aku x layan, sapa la lagi nak melayannya...Begitulah menjadi ibu kan..bukan senang nak besarkan seorang anak dan begitulah mak bapak kita besarkan kita dulu. Bukan lahir2 terus besar...

Ok ok..nampak sgt aku ni mcm mak nenek..asyik je nak membebel. Kang korang menyampah pulak ngn aku..hikkkssss...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...