Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 11, 2014

Good Girl La Baby Mummy

image

Memandangkan arini Jumaat, sgt la bagus kalo potong kuku. Ari yg elok utk potong kuku adalah Isnin, Khamis dan Jumaat...so mana yg baik dlm Islam haruslah diikuti kan...hihiii...Makanya tadi aku pun potonglah kuku baby aku. Nasib good girl je baby aku masa aku dok potong kuku dia. Babahnya x brani nak potong kuku anak...hohoooo...

Nak nak skrg baby aku..aku da x pakaikan sarung tangan so kena la makesure sentiasa yg kukunya x panjang. Kang sian pulak calar-balar muka anak aku..Actually aku pun baru tau daripada kakak aku Azreen yg kt Banting tu yang baby after sebulan, x digalakkan pakai sarung tangan sbb mengganggu perkembangan motor tangan so for good development of baby...kasi campak la itu sarung tangan kennnn..hahah...tapi stokin atau sarung kaki still aku bagi pakai, kang takut sejuk..nanti masuk angin pulak anak aku..huhuuu

Ok la..anak aku da tido..Aku pun nak tido la...tapi kena kunci jam sbb kul 1pagi japgi hubby aku naik tugas...Kang x tersedar pulak aku nak kejut hubby aku...Selamat malam ye korang suma n Assalamualaikum...

image

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...