Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, April 1, 2014

Apa Nak Bebel???

image

Adoiiiii..da kehilangan idea nak bebel!!!. Hingat sng ke nak bebel..nak bebel kena ada bahan ok..hohoooo...Actually aku tgh mamai2 nih...Anak tido pun kul 1lebey td pagi pastu kejap2 bgn mintak susu tapi x sampai ati nak tido tglkan babahnya jagakan dia di ketika ini. Btw, x da apa nak buat da, baring2 je depan tv tgk tv sambil on9 cari duit sambil tgk anak jugak of coz la kan..tapi syukurlah babahnya kul7mlm baru naik tugas..Le la pass baton menjaga anak..hokhekhokhek

image

Ok korang..aku nak iklan jap...skrg arga borong utk set CPVE adalah RM10 each utk 12set...Dulu RM12 kan????..Promosi..Promosi selagi aku masih baik hati nak bagi arga rendah..hohooo...Kalo amik kurang dr 12set pun akan dipertimbangkan...lalalla...So kpd yang berminat, le wasap aku 0126346852 tapi kalo bole tu yg serious buyer je la ye. Kalo yang saja main2 tu, x payah la kita sama2 membuangkan masa2 kita..hohoooo

Aku ada jugak jual produk lain tau..Ada Toner CPVE, Sabun Double Gluta, Krim n Lotion Ibu Putih, Perla Coffee, Miracle Slimming Coffee, Royal Slim, Emilay White, Figure Up, Harum Malam, Aura White, Advance Slim, Sabun Rumpai Laut Triple A...

Ok la korang, sekian terima kasih...hohoooo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...