Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 9, 2014

Semalam Mencarik Stroller

image

image

image

Semalam hubby off makanya menuju la kami ke KK but so sad..x da yg berkenan di hati...Ada la berkenan ngn satu brand iaitu Halford, stroller ngn carseat dkt RM900 kat LittleMe tp out of our budget. Bukan la x da duit tapi kami budget paling2 pun RM700 gitu je..hohooo...Igt nanti tunggu ada stock SweetCherry6 kat online LAZADA baru RM509 mcmtu..FREE DELIVERY pulak tu camtu jgk ngn carseat baru dlm RM175...Senang cita kan n rasanya LAZADA mmg bkn tipu2 kan???hihiii...Ermmm, tgk la camne nanti kan...huhuuu...

Btw, ni gmbr smlm masa ondway g KK..kami singgah cuci keta kat area Kinarut...sambil tunggu keta siap..lepak minum kat restoran tepi jln yg mmg btl dkt ngn carwash DSOKA RESTAURANT...Sedap ok menikmati Coconut Shake kat situ...yumyummm..Cuci keta kat situ the best walaupun take time sikit nak siapnya...Bayangkan lah..hubby aku sempat makan Mee Kari kat situ..anak aku merengek2..pastu sempat anak aku berak ok..baru siap keta tapi x pe la..keta bersih luar dalam..hohooo...

Ok la..anak aku tido da..aku nak sidai kain yg da tersadai tadi dek anak aku yg nak melekat aje ngn aku..hihi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...