Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 4, 2014

Lepak Dapat Duit

image

Jgn terpedaya dgn tajuk entry. Kalo la lepak tu boleh dpt duit,makin meriahla dunia lepak kan..hihiii...Org pun x mo keja kalo da lepak pun bole dpt duit. Senang kilija!!!..hihiii...Bukan apa, smlm yang lepak minum kat kedai pakcik makcik yg jugak org Semenanjung tu, hahhhh..mendapat la anak aku duit. Alhamdulillah baby mummy, rezeki jgn ditolak!!!

Tapi x bole belah bila tgk gmbr nih..korang tgk la mimik muka anak aku tu..seolah mcm.."Ala...10hinggit je pun"..hohoooo...Baby akupun malas nak layan mummy dia nih..sikit2 gmbr..sikit2 gmbr..kihkihkih...Apapun, anak aku mmg kerlasssss sgt, pas aku amik gmbr nih..trus lena..hekhokhekhok

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...