Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 16, 2014

Lepak Sesajorkkk Pepetang

image
image

Smlm petang before Maghrib, melepak la kami di Esplanade Sipitang. Bawak skali Baby Angie sebelah umah aku. Kalo yg mengikuti blog aku drpd dulu, mesti tau yang aku ngasuh Baby Angie ni drpd usianya 7hari sampai la umur dia 10bulan. Skrg Baby Angie ni da staun lebey..bulan 6 nanti genap la usia dia 2taun...hohooo...Da pandai da ckp skrg walaupun x brapa nak clear...Homei angat tau dgr dia cakap. Tergelak2 aku dibuatnya..hohooo


Suprisingly, walaupun ngasuh dia sampai umur dia 10bulan je..pandai dia kenal kami. Dia panggil hubby aku bapak...Aku kdg dia panggil mummy..kdg panggil aku kakak..Bole gitu??? Terasa seperti di awang-awangan gitu..syok bangat terasa muda remaja kekdahnya..hahha...Perasan kdg2 tu x pe kan korang?hekhokhekhok...


Anyway, sgt x sbr nak tunggu baby aku besar mcm Angie...Skrg pun da x sbr nak tunggu anak aku bole gelak2 bagai..Ni da bunyi la sikit2 bersuara tu..hihi...Semoga baby aku membesar dgn sihat dan sempurna hendaknya. Aamiin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...