Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, April 16, 2014

Da Beli Stroller Idaman Ati Somi Isteri

image

image

Yeayyyy..smlm tercapai da hasrat nak beli stroller SweetCherry iaitu SCR12 colour merah...Puas kot cari merata via online..sumanya abis stock but smlm dpt tau drpd someone yg merupakan staff SweetCherry kat AU2 yg smlm da restock baru...Ohhhh, sgt la laku di pasaran okay!!!. Hihiiii

Syukurlah smlm jiran sebelah umah akak aku kat Banting yg tlg belikan kat AEON Klang...Kerlas x u olls..jiran akak aku lagi tu yg tlg iolls beli tau? Hihiiihiii...Bukan akak aku x bole belikan tapi akak aku x da transport nak pi sb keta sah2 hubby dia nak guna. Opis akak aku pulak dkt ngn umah dia je so mmg x da keperluan utk dia beli keta la jwbnya kan..hihiii

Btw, stroller ni aku beli ngn arga RM569 je pun..Kami laki bini decide nak beli yg ni sbb stroller ni bole tolak dr blkg n bole tolak dlm keadaan facing baby pun x da masalah..Pastu bole cabut jugak seat tu n buh carseat kalo nak..n yg best bole buat jadi mcm gmbr kat bawah ni ha...Jap aku tunjuk kat korang ekk..

image

See..nice kan korang???...Ramai kwn2 aku yg tgk kat fb aku pun da terjatuh hati dgn stroller SCR12 nih..hohoooo...

Ohh..utk makluman..SCR12 ni ada 2warna..merah dan unggu tapi kami somi isteri lebey prefer yg merah sbb sesuai utk boboy n gegirl..hihiii...Mana la tau one day baby Qaseh dpt adik boboy kan???hihiii.....le la guna stroller kakak Qaseh..hohoooo ;)

image

Hahhhh..gmbr kat atas ni..hubby kpd akak jiran sebelah umah akak aku la tu tgh dok check stroller..hihi...Btw, akak abg @ somi isteri nih buat biz sendiri iaitu biz org kawin..kira makeup pengantin ke..pelamin ke..baju pengantin ke...suma hadooo...pastu dorang rajin berjalan tu yg kat fb aku ckp kat akak tu kalo ke AEON Klang tlg tgkkan stroller nih..hihiii..Baik lak tu akak tu.aku nak trfkan duit, katanya dia guna duit dia dulu..hihi..tapi aku da trf duit la pastu..Tak suka aku lengah2kan..Org nak tlg pun da cukup baikkan so namo la lengah2kan..Not good ok...hihiiii

Apapun..syukur Alhamdulillah tercapai da hasrat hati kami somi isteri nak beli stroller..6taun tu memendam rasa nak beli brg baby bagai..huhu...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...