Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 14, 2014

Baby Babah Konon Anak Mummy Nih

image

image

image

Pagi tadi pas gi Pasar Tani...singgah la kami anakbranak breakfast kat kedai sbb aku hover nak mkn murtabak..hihi. Actually kat Sipitang x da jual murtabak mcm kat Semenanjung tu, murtabak sini dorang panggil murtabak jawa...bukan di masak atas pan tapi digoreng n inti dlmnya x padat...Almost murtabak jawa yg aku mkn suma berintikan sayur kobis yg diperasakan tapi sesuai ngn harga la...Tak semahal murtabak...hihiii

Bila ada kedai org Semenanjung yg da buat murtabak kat sini..ohhhh..suka la aku nih tapi arga tu mcm mahal la iaitu rm5 ke rm5.50..tapi da teringin...makan sajorkkkk la tapi x le slalu2 kot..Punya la berjimatkan..hihiii

Sbnrnya cita aku nih sgt lari drpd topik asalkan?..Itulah aku..suka beno meleret ke lain kisahnya..hihiii...Ok...back to the topic...nengok la anak aku tu..punya la nganga bila aku amik dia drpd babahnya. Manja ngn babah la konon tu..hohooo...Tgk keadaan jugak anak aku nih..da pandai memilih..kena time nak melekat ngn aku..babah dia pun dia x mo...Baby baby...hehehhh...Sgt x sbr nak tggu baby aku boley bergelak ketawa...hihiii

2 comments:

  1. cool je qaseh bila ambil gambar dengan babahnya....hehehheehe.....pandai dah ni...
    btw..putih seleput baby qaseh....
    kiss sikit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak..kecik atimummy..hohooo

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...