Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Saturday, April 19, 2014

Egg White Masker RM15 Sajorkkkk

Egg White Masker yg tgh hot skrg di pasaran!!!..

Nama je putih telur tp wangi ok...Nak2 sebelum pakai, letak dlm freezer jap dulu..pastu pakai..Omakkkk aihhhh mmg syok sgt..Rasa tegang je muka..rasa seperti diurut2...Nyamannnnnn ok..nyaman...Ececehhhh....cakap byk pun x guna, korang try dulu baru tau...

Wasap aku 012 6346852 ekk.. Sila jgn malu2..Aku x sombong pun..hihiii

image

Ok la..nak selit tuan tanah cikit..Mcm da jarang nak selfie je skrg nih kan aku..hihiii..Walaupun selfie bersama anak da skrg....Ok whattttttt...janji hado walaupun buat2 x pandang camera kan?...kihkihkih

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...