Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, April 3, 2014

Beriya2 Kalo Nangis

image

Anak aku nih beberapa arini beriya2 kalo nangisnya..Punya la susah nak memujuknya..Nak kata sakit, x tau la pulak. Kalo membuang, mmg x da masalah...Sehari paling2 mesti sekali....Tak tau la kalo ada gangguan halus ke hape tapi tetap la aku baca ayat2 apa yg patut. Maka dgn itu, beberapa mlm jgk la aku x dpt tido dgn lena. Lumrah la tu kan bila da ada anak. Redha je la..hohoooo..

Yang bestkan...bila anak aku menangis beriya2 dan aku pun beriya2 la memujuknya...ok anak aku stop nangis n lelapkan mata...dlm hati aku pun berkata..yessssss, tido da....sekali nan hado...dibukanya mata besar2...Begitulah 2,3x prosesnya berulang. Mmg kesabaran je la di situ...Ohoiiiiiiii..
Anak Oh Anak....

image

Hahhhh..tgk la tu..beriya2 nangisnya...hohoooo

Sayang mummy ni la ;)

4 comments:

  1. mesti kuat nie suarenyer....alolo....ciannnyer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baby pramatang mmg kuat sora kalo nangis sis..huhu

      Delete
  2. cba cek yg atas kpla lmbut tu..klu org sbh pnggil tu bumbunan..if rasa luak x rata dgn kulit kpala tepi2..bby sakit..myb sakit perut..bby besa berak lbi dr skli dlm sehari..bby awk mnum susu apa..if dia breastfeed..myb ada yg awk mkn x sesuai dgn perut dia..if dia minum susu formula..susu tu mngkin x ngam dgn dia..besa la bby..nangis bla ada yg xkena..tp tu la..bby x bole ckp nak bg tau apa yg x kena dgn dia..sabar ya..jgn biar bby nagis kuat mlm2..x baik..klu nangis jgk..cba elak or smbunyi sora tangis bby dgn bkk tv or radio..itu petua mak sy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo gitu ye.kami panggil ubun2....baby ritu kena sinudung...bolat-bolatan..apatah org sabah panggil...da berubat da...mcm da ok...tapi pas inject 2bulan dia cmni..beralih bulan mungkin sis..kalo mlm mmg tv tu on ja dlm bilik..tq sis

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...