Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 21, 2014

Multivitamin Utk Baby Aku

image

Ritu pas kuar ward, hospital mmg bekal kan vitamin ni..X tau la sbb baby aku baby pramatang ke hape kan dorang kasi ni..Da hospital kasi, hamikkk je la n of coz menjadi amalan sampai skrg ni ha...Kuar je ward 6/2 sampai skrg masih ada tapi dekat nak abis da la..Lama jgk tahannya maybe sbb dorang suh bagi 1drop je kot per day, tu yg tahan lama tu..

Aku survey arga kat farmasi, reganya adalah 30lebey gitu..Asalkan ok, mummy n babah mesti beli demi utk mu baby cayang..hihooo...

4 comments:

  1. klu u g klinik check up bby tu..cuba u try tnya nurse tu if u mntk vit mcm tu bole dpt tak..besa nya klinik govt pn bg vit tu..kdg my anak prna jgk dpt..even da bsr2 ni..trutama yg si adek tu sbb b4 ni dai slalu x sihat kn..knp x beli klu u asben as a govt servant panel kita la spital govt tu..suma bole dpt FOC...heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aar..ye kan sis..nanti le try tanya...hihiiii..

      Tq tq sis..x terigt pulak...

      Delete
  2. Baby umur berapa sis?? Dan baby sebulan lebih blh ke amek vutamin ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dear..drpd newborn boleh..utk lebih kepastian boleh tanya pharmacist jugak kt kedai farmasi atau kalau klinik kesihatan ibu dan anak ada jugak

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...