Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, April 21, 2014

Customer Aku Turun 5kg Dengan Miracle Slimming Coffee Hanya Beberapa Hari

image

image

Serious sgt terkezut bila customer a.k.a jiran aku wechat pagi tadi gtau dia da turun 5kg..Siap bagi gmbr lagik kat aku tau..hihii..Aku pulak terlebey happy nih mcm la berat aku yg turun kan..hihii...Kalo korang nak tau, baru beberapa ari je pun jiran aku nih minum kopi ni...Emmm ok la..cakap banyak pun x guna kan...Ni kan minggu gaji..meh la grab satu bagi sesiapa yg berhasrat nak turunkan berat badan...hohooo

Pastu kalo korang nak tau, kat pasaran rega kopi ni seratus lebey tapi aku hanya jual rega RM70 je...termasuk pos pun dlm RM80 gitu...still murah drpd kat pasaran kennnnn..kennnn...hikkkssss

Kpd yg berminat, bole sms atau wasap aku 012 6346852...

3 comments:

  1. ni yang mengancam jiwa raga nih ...

    akak nak try jugaks la azie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smlm kan kak moon, mak customer azie yg ni siap order lagi 3jar kopi nih..hihii...meh la wasap aziè if kak moon berminat..huhii

      Delete
  2. hi, nak tanye kalau masih ade stok msc lagi? sy bminat nk order

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...