Home

Loading...

NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 4, 2014

Lasagna Yang Tak Menjadi

image

Ritu siang..masa anak tido..aku pun rushing la membuat beef lasagna..Kurang menjadi tapi tetap jugak sedap di tekak..ohoiiiii..Jadi la kan lepas keinginan tekak yg mengada terhover...hihiiiii...Mendapat la 3bekas jgk ritu tapi skrg dlm freezer, tgl sebekas sajork...hohoooo

Amacam korang, ada terliur x nengokkan lasagna x berapa menjadik aku nih???hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...