Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, April 4, 2014

Lepak Minum Kat Kedai

image

Dulukan petang2..kdg aku n hubby aku lepak minum kat kedai. Bosankan so lepak la minum kat kedai. Dulu ber2 slama 6taun, syukur Alhamdulillah berkesempatan kami merasa nikmat ber3. Ce korang tgk gmbr, hah...lena anak aku kalo berjalan...Kalo bwk pi kedai, mmg lena je dia dlm carrier...Ritu gi Lawas pun, amboiiii..all the way lena ko...hihiiii...

Btw, syukur malam smlm baby aku baik2 aje. Aku pakaikan minyak wangi kijang ke hape tah kat baby aku..minyak wangi yg ada doa tu..nampak ok la..lena tido x mcm slalu. Syukur Alhamdulillah. Nanti kalo aku ada masa n terigt, aku share ngn korang psl minyak tu k

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...