Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, August 12, 2011

IPD Sipitang

Arini saya mo share dgn suma org la kat mana Hubby saya bertugas.  Lepas je abis training bulan 5 tahun lepas, Hubby saya terus bertugas di IPD Sipitang, Sabah. Kejap je kan masa berlalu, kenaikan gaji pun da dpt. Alhamdulillah. Actually Hubby saya sepatutnya bertugas di Balai di Labuan tapi x tahu mengapa buat masa ni ditempatkan di Sipitang ni. Maybe sbb kat sini kekurangan anggota kot. Anggota yg batch Hubby saya kebanyakannya sepatutnya ditempatkan di Balai lain antaranya Keningau, Sindumin dll. Kami x kisah pun kalo one day Hubby saya kena pindah ke Balai di Labuan. Ok juga tu coz kat sana senang nak cari kerja lagipun sana ada Airport so kalo nak balik Semenanjung trus direct dr sana. Org kata flight ticket lebih murah berbanding naik di KK. Kat sini...kalo nak naik flight, kami nak kena ke KK dlm 2jam lebih juga la...huhu...x la jauh sgt tapi kalo la saya masih lagi tinggal di KL nak balik ke Taiping nun...adalah cam jarak yg sama mcm kami nak pi KK...haha...tapi x la jadi big issue pun psl kdg2 kami jalan pi KK pun balik ari je...haha...
^
^
Bercakap pasal IPD Sipitang ni...
Sejak PM dtg sini masa rasmikan Pesta GATA akhir bulan 6 ritu...ha cuba click sini PM PM da umumkan untuk kasi peruntukan 30juta utk bina IPD / Balai dan Berek Sipitang yg baru...ce kwn2 tgk gmbr kat atas tu...da sah-sah amat Sadisssssssss kan??? Yg kesiannya skrg ni family2 yg dok di berek sumanya kena cari rumah sewa memandangkan x lama lagi semuanya akan dirobohkan...huhu..Sian kan???...bukan sng nak cari rumah sewa di Sipitang ni...X caya ke??? nanti saya cerita dlm entry yg akan2 dtg ya... Ok la...nanti kita sambung lagi ;)

*** Ce tgk kat gmbr yg ada saya kotakkan merah tu...hehe...situlah rumah2 yg slalu jadi port lepak saya di berek...masa PM dtg tu kami ada kat rumah tingkat 3...kami dok lambai2 heli yg PM naik tu yg PM kasi peruntukan 30juta tu...hikhik...perasan kan???...haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...