Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 7, 2011

Buka Posa


*** Entry ni adalah basi gitu pasal time saya mo update, time tu broadband buat hal...Last2 AdF.ly x mencanak mcm selalu...huhu...
Okae...meh nak sambung cita...
Bila bulan posa mmg best kalo dpt berbuka posa beramai-ramai. Family  pun jauh jadi berbuka posa dgn kwn2 ja la. Kalo bosan buka posa ber2, kami pegi la berbuka umah si Sansan & Am. Ohh...yg baju putih tu Sansan namanya, umur 24. Dorang la yg baru kawin n skrg da pun mengandung...bunting pelamin gitu ;)...Yg baju biru tu Meng...Islam bah dia tu...jgn salah faham okae ;p...Ming ni umurnya 21 tapi da ada anak sorang. Dalam geng kami saya la yg paling tua n x da anak...huhu...Apa boleh buatkan??? Bukan kehendak ku gitu...lalalalala...
^
^

^
^
^
^
Let me introduce...Yg baju putih tu Am namanya, umur 25...Inilah Hubby Sansan...orang Melaka...kami 2 mmg suka gaduh mulut...haha...Yg baju itam tu suma org panggil Abe pasal dia org Terengganu. Dia masih bujang okae, umur 22. Budak ni sgt sopan-santun gitu...bole la dibuat menantu...hehe. Disebabkan time tu dia sorang saja yg bujang jadi dia ala2 malu2 kucing gitu. Haishhhhhh...Apa barang malu2 kan???...huhu...Yg baju belang tu...Hubby saya lorrr...X yah la nak kenal...Sure da kenal sgt2 kan???...hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...