Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 2, 2011

Lama lagi la...

Alhamdulillah...
2hari da kita berpuasa ;)
Semoga posa kita diberkati oleh Allah swt...
^
^
Hari berganti hari...
X lama kita akan menyambut raya kan???
Jadi mcmana dgn persiapan raya kwn2?
^
^
Ohh...saya biasa2 aje...
Kalo bab baju raya...Maybe pakai baju lama je kot...hehe... ;p
Kalo bab kuih-muih...
Maybe x buat coz oven pun x da...hehe
Lagipun saya kalo bab kuih-muih ni mmg x pandai...huhu... ;(
Maybe sbb x minat kot...haha...
Pagi raya nanti maybe saya mau masak Nasi Tomato sama Ayam Masak Merah+Jelatah pastu buat rendang sikit utk mkn ngn ketupat palas...
Ok la tu kan...
Asal ada makanan utk dijamu pada kwn2 Hubby ;)
^
^
Ohhh...taun ni saya n Hubby beraya kat Sabah coz cuti raya Hubby x approve...huhu...lalalalalala....
Sedihnyaaaaaaaaaaaa....uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...