Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Sunday, August 21, 2011

Apa Menu???

Ini ja la menu berbuka arini...Labu Masak Lemak Cili Api + Ayam Goreng Ala2 KFC Homemade + Air Apple Hijau. Menu saya laki bini adalah sgt simple ja ari2. Cukuplah sekadar kenyang ala2 namun badanku tetap gebusssss yaaaaaaa...x tau nak slim kot bdn ni...hehe ;) Apapun...berbuka nanti jam 6.30ptg, berbuka ngn air ja dulu pasal jam 7 mau amik Hubby balik keja...Nanti baru la mamam sama2 ;p lalalala...U all suma masak apa arini???. Apapun, bila memasak jgn lupa berselawat ok...Insyaallah masakan akan sedap n x sakit perut...Ini petua mak saya laaaa....lalalalala....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...