Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Tuesday, August 30, 2011

Slamat Hari Raya Semuanya ;)

Alhamdulillah..posa da kita semua arini. Kami mcm biasa...raya ke 2011 masih lagi ber2. Hrp2 taun depan bertambah la ahli dalam keluarga kami yg kecik ni...lalala...Pastu nak juga info yg Cik Peod saya ni mmg cerdik pandai la...arini baru dia dtg menjelma tapi masih dalam kuantiti yg ciput. X kisah la kan...janji adoooooooo...hehe ;p Apapun my posa adalah penuh gitu...Sila jgn jeles okae ;)
^
^
Ok la...dikesempatan ini Azie nak wish Selamat Ari Raya Maaf Zahir dan Batin buat Mak Abah, Adik-bradik, Anak2 Buah, Mak dan Ayah Mertua, adikbradik ipar, biras, Anak2 Buah Sebelah Hubby,sdaramara dan sahabat handai. Semoga raya tahun ini memberikan seribu keceriaan buat kita semua hendaknya. Amin
^
^
Jika ada tersalah kata atau perbuatan...harap dimaafkan segala keterlanjuran itu okae kwn2 ;) Saya pun da maafkan kwn2 da...hehe..x pasal2 kan?haha...Walaupun raya taun ni kami beraya nun di Sabah ni tapi dihati ni dok terigt2 keluarga di kampung...sob sob...cedey tau...lalalala...tapi apa boleh buat kan...inilah lumrah kehidupan...Ok la kwn2...Selamat Hari Raya...0-0 ekk ;) daaaaaaa...t.care...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...