Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 25, 2011

Kuih Buah Melaka Nur Suci

See..inilah hasil tangan kami suami isteri...Kuih Buah Melaka Nur Suci..huhu..nama x hingat kan padahal Kuih Buah Melaka ja pun...kwangkwangkwang...Yang suci tu pun psl x da colour ijau pewarna daun pandan tu, daun pandan pun illekkkkk...apa yg ada je pun janji puas ati...hehe...Asyik beli je tapi sumanya x memuaskan ati...da la dorang buat besar2 pastu gula melaka adalah sgt2 sikit...mana nak sedap camtu...huuuhuhuu...ni kunun2 sedap sgt la tu...hehehe...chewahhhh..perasan kan? Kang ada jugak yg muntah berdarah kang melayan saya angkat bakul..kihkih...Hiasan tu adalah hasil tangan suami ku..punya semangat dia menghias pakai ulam raja...hehe...Napa Ulam Raja???...Arini saya buat nasi ulam je...Makan bersama Ikan Tongkol Goreng + Ayam Masak Cili Hidup Semalam...lalalala...agak2 kwn2 terliur x?..hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...