Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Thursday, August 4, 2011

Banyak Minum Drpd Makan


*** Gambar hanya selingan semata okae ;p Bosan la kalo x da gmbr...hehe...tetiba terigt si Tisya nih...haha...suka sgt dia buat idung kemek camtu ;)




Da berapa arini time berbuka, saya lebih banyak minum drpd makan. Maybe sbb cuaca panas kot skrg ni. Mungkin juga la kan?. Agak-agaknya kalo hari2 mcmni...ada harapan saya bole slim x? Hehe...Pecah rekod la kalo saya slim...Da lama bebenar x slim..huhu...X pe la asal sihat tubuh badan sudah la kan???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...