Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 31, 2011

Buntu Gitu

Baru ja happy masa 1st raya, peod da dtg tapi kembali buntu pula coz darah tu kejap sgt dtgnya. Darah tu apabila dicuci padnya bukan airnya merah darah...n masa tengaharinya adalah kuar ketul2 sikit...n...after that trus clear sampai skrg...yg ada hanyalah senggugut. Mood amatlah dull gitu tapi masih boleh berhari raya dgn jayanya...huhhhh...*** very2 letih arini coz beraya ke rumah rakan2 sekerja Hubby secara konvoi...balik umah ja trus melentang depan tv...hihi..mkn sikit ja tapi perut rasa penuh gitu...lalalala...ckp psl Darah yg kuar tu...masa beraya di rumah nenek bidan@nenek kpd bini kwn rakan sekerja Hubby saya yg cakap saya peknan tu...nek tu kata mmg ada cuma belum nampak lagi...ya...mmg check UPT&Scan...masih belum ada tanda2 +ve tapi atas nasihat kwn saya...katanya...Nenek tu manusia, mcm tu juga Doctor jadi saya hanya berserah kpd-Nya, x ada perkara yg x mustahil katanya...huh...bukan saya x boleh nak terima hakikat ya kwn2 tapi x da yg mustahil dlm kehidupan kita lagi pula skrg ni byk kes yg x dijangka...Even ada kwn saya yg dalam x sedar mengandung da 5bulan sdgkan pada setiap bulan peodnya adalah teratur...See...ini semua kuasa Allah kan?. Apapun harapan masih ada lagi pada saya walaupun bukan dlm percen yg tinggi...Hanya menadah tangan memohon doa kehadrat Illahi moga ada keajaiban yg bakal Allah turunkan buat saya n Hubby. Apapun saya x takut utk berharap...dan x takut utk merasa kecewa lagi sbb pada saya, saya da lali dgn kekecewaan apabila harapan utk mengandung tu adalah menghampakan sama sekali.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...