Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 10, 2011

Masak Nasi Lemak Kot...Kot La..hehe

Fikir punya fikir, rasa mcm mo masak Nasi Lemak ja berbuka ni sbb mcm teringin sgt nak mkn lebih2 lagi sbb da lama x buat...huhu...Tertgk pulak gmbr Nasi Lemak yg kat sebelah ni...Ohh...ini masa saya berjual dulu masa mula2 dtg kat Sipitang ni...Siap saya ada kan menu Ayam Rendang Pedas...menjadi favourite ramai org di sini juga ;p Alhamdulillah...Sampai skrg kalo terjumpa ngn customer lama...sumanya bertanya " X jual da ka Nasi Lemak?" lalala...terasa mcm teruja juga la pasal ada yang minta mau makan Nasi Lemak saya lagi...ehh Nasi Lemak betul tau...bukan Nasi Lemak ehem ehem pulak...lalalala...Apapun tunggu Hubby bangun drpd tido dulu la pasal kena tanya Hubby dulu coz takut dia mau mkn makanan lain ;)
Wah...syurga di situ...hehe...Cam confident je kan??? haha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...