Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Wednesday, August 3, 2011

Daku Keciwa ;(



Mulut ni kan mmg jahat...Ada saja yg teringin nak di makan. Da kata mau berbuka ngn Nasi Dagang, balik je keja tadi Hubby belikan Nasi Dagang...Mmg keciwa sgt2...huhu...Nasi ala-ala nasi putih pastu ada kismis...hehe...Itu bukan nasi dagang da...huhu...X tau la kot kat sini mmg Nasi Dagangnya mmg camtu...huhu...cedeynyaaaaaa...
***Saya mau mcm yg gmbr kat sebelah ni ha...Kalo setakat Gulai Ikan Tongkol ngn Solok Lada pun da ngam2 soi di tekak saya...Ui Ui...lalala...dapnyaa...yumyum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...