Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Monday, July 18, 2011

Yahhhhh...PM dtg Sipitang


See...very the banyak la transport...
Itupun sempat snap ini tempat ja...
Mmg pekan Sipitang sangat2 la jem that day...
Huhu...
Mana x nya...
Sempena Pesta Gata Sipitang dari 30/6-3/7
PM datang merasmikan Pesta Gata Sipitang + Espalanade Sipitang...huhu

Pada 30/6 tu PM Dato' Sri Mohd Najib Bin Tun Hj Abdul Razak telah pun dtg ke Sipitang ;)
8Helikopter mendarat di padang balai di mana incik hubby saya bertugas iaitu
Ibupejabat Polis Daerah Sipitang




See..ini antara heli yg sudah & sedang mendarat...


Yang masih di atas tu heli tentera...


Masa heli tu mendarat...


Khemah pun mau terbang tapi nasib la incik2 polis sempat memegang tiang khemah...hehe


Agak teruja saya time tu...haha




Masa nih PM sedang di arak utk naik heli balik utk ke KK semula...



PM sedang melambai ke arah ahli keluarga PDRM sblm di arak utk menaiki si heli...


Time ni saya snap dari atas berek ja...haha...


Jadi x dpt la nak snap depan2 kan...


Kalo saya kat bawah pun


X punya saya gi dekat2...


Saya kan pemalu...(ayat x bole blah kan...hehe)


^


^


Dengan lawatan PM ke Sipitang...


Akhirnya Alhamdulillah...


IPD telah diberi budget utk bina berek&IPD baru...lalalala


Terima Kasih PM...


We love u so much...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...