Home


NuffnangX

Kalo Suka Ngan Blog Saya..Sila La Follow Tapi Tak Da Paksaan Tau

**********Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu**********

Sila Tinggalkan LINK Anda Untuk Mudah Saya Jenguk Selalu

Friday, July 29, 2011

Pagi2 Da Peninnnnnnnnnnnnnn



Arini awal pagi kepala da penin+mo muntah gitu. Beron9 ni pun sambil baring...huhu...Mo masak pun x lalu. Arini makan lauk smlm ja...Ketam Masak Lemak Cili Api. Nak kata mengandung, peod mmg x dtg2 since last peod 30/5-9/6. Org kata kalo peod gelong, susah nak check guna air kencing. Hasilnya, da berapa byk beli UPT tapi hasilnya tetap hampa. Mo pegi kelinik...ahhh...malaslah.Tunggu&lihat ja la. Yang penting, minta Allah jauhkan drpd segala penyakit.Aminnnnnnnnn.Apapun, saya sentiasa berharap moga ada keajaiban drpd Allah swt.Aminnnn.Doakan saya ya kwn2...

3 comments:

  1. Hai dik..lama tak jenguk sini, Insyaallh dik, kalau dahrezki takkan ke mana...cuma jgn putus asa n sentiasa berusaha k :)

    ReplyDelete
  2. hai kak ;)
    ya kak...insyaallah...usaha dan doa selagi mampu...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...